Nattsmörgås

Sitter på golvet å äter smörgås med saltgurka. mums! Väntar på att J ska komma hem från jobbet så jag kan gå å lägga mig. Han har slarvat bort sina två nycklar så vi har endast min nyckel kvar å den behöver ju jag så.

Har kollat på 16 and pregnant idag. Måste säga att jag nog tyckte vädigt synd om dom alla. Fast vissa klara ju sig helt bra men att bo hemma med sina föräldrar å ha ett litet barn e ju inte direkt något jag skulle vilja testa. Visst finns det par som får barn vid 16 års åldern och som klarar det bra. Men i detdär programmet så hade nog alla problem, fast det är väll klart. Annars sku man väll inte tycka att de vore ett "roligt" program att se på. Ifall ni vill se på det, gå in här.


Nu tog min smörgås slut å jag ska titta på ett avsnitt av SATC så senn borde J vara här. Förrästen så kommer han troligen att börja på läroavtalet så vi kommer att bli stuck here i ennu 2 år iaf. Så kanske dags att börja söka ny bostad på riktigt nu. Jag å Anniina har gått runt idag å tittat i fönstren vi alla fastighetsförmedlare idag. Det gör jag alltid om jag har tråkigt, så ganska ofta. heh

nåmen nu blir det nog Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0