Tillbaka till verkligheten

Vi kom nyss hem från villan tillbaks till vår fjuttiga lägenhet. Roligt att komma hem till disk å sopor som hade lämnat när vi fick så brått att åka iväg för nästan en vecka senn. Men nu efter att alla grejor är upp packade och tvätt och diskmaskinen rullar på för fullt så kan man med gott samvete sätta sig framför datorn. Lillpyret sover redan sin nattsömn å pappa har åkt på nattskift så det är bara jag. Å det är jätte skönt.

Nu fungerar datorn igen som den ska. tur det, blev nog å kosta en stor slant. Fast den är som en ny dator nu å startar upp till windows på typ 3 sek. Men nu kan jag lova att jag kommer blogga mera. Har ju varit lite lite av den sorten nu i sommar.
Å vilka härliga dagar vi haft på villan med sol och bad. Helt underbart! Fast imorgon säger dom att de börjar bli kallare igen å vem vet så var kanske domhär dagarna dom sista sommardagarna? Hoppas inte.
Så efter härliga solskens dagar, god mat och mycket sötsaker är det skönt att komma hem. Känns som om magen blivit lite större och slappare så kanske det sku va dags för lite träning nudå. Har ju inte riktigt kommit igång ennu fast ja var så säker under graviditeten att jag sku börja träna direkt efter. Men det är ju inte så lätt när man senn inte är själv utan också har en liten bebis att ta hand om. Å jag måste medge att jag har väldigt svårt att lämna honom med nån annan. Det är nog hårt att bara lämna honom med pappa å åka å handla fast jag vet att det går bra för dom. Men jag vill ju helst spendera all min tid med denhär underbara lilla busen som vi fått.

Annars så har jag bestämt att jag börjar studera först om två år. Att börja nu på hösten sku inte ha känst bra alls. Å skolan börjar ju pånytt igen men Aaron blir ju aldrig liten bebis mera. Det är ju nog endå han som är viktigast.

Eftersom att så många har velat se nya bilder på vår lilla buse så här kommer flera !


Här är det lite kvällsbus pågång före sänggående..


Aaron i hans fina solbrills.. Sötnos!




I väntan på mat..


Mysgos med pappa på villan



Nu ska jag fixa lite grejer å senn bara njuta av att vara ensam. Gonatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0