SMARTASS

Lura mig själv idag. Hela diskhon var full med disk men jag hade absolut ingen lust att diska så jag bestämde att jag diskar så länge som kaffet bryggas. Så jag satt på kaffet och började diska. Slängde några blickar då och då på kaffe kokaren men inget mera. Då jag hade färdigt så såg jag att jag hade dragit ur strömmen ur kokaren. Niice!

Lite tråkigt men jag har noll bilder på denhär datorn. trisst. Vad göra idag då?
Busen å jag ska nog leka idag. Sedan slutar J redan 3 så vi hinner kanske hitta på något extra skoj!
De ska jag säga till er som snart ska bli föräldrar (jag vet att alla tjatar men det är sant!!) Ta det lungt nu före, hitta på skojiga saker tillsammans och sov mycket! Sista månaderna av min graviditet så var jag så trött å led på magen för att jag knappt kunde röra mig å fick bara typ ligga i sängen. Men nu när jag tänker på det så undrar jag bara varför jag inte sov å såg på tv mer?!!



Hihi, läste för ett tag senn också på Iris mammas blogg om hur dom tänkte efter förlossning å så. Å man fick ju gap flabba lite då man tänker tibaks. Då vi sku åka iväg hem från sjukhuset. Å det är ju max 2km från sjukhuset-hem. Men endå hade vi planerat att jag sku amma Aaron precis före å ifall han vakna å ville ha mat igen så sku vi då stanna vid väg kanten å amma så att han sku orka då hela vägen hem. Hihi, han vakna ju förstås inte. Å inte på flera timmar efter att vi kommit hem.. Minns när han låg där i sin fina vagga å sov å man kände sig så lycklig!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, bra att ni hade en plan iallafall! :) Undrar om man är lite coolare och mer avslappnad nästa gång man ska hem med en ny bebis...

2009-12-09 @ 11:23:53
URL: http://finaballerina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0