SNOR IN SNOR UT

Ehh på något sätt så har jag glömt bort att blogga. Eller tidsbrist heter det väll..
Jyst nu så e vi hemma och lite förkylda, lillsmurfen e jätte förkyld å har väldigt svårt att sova på nätterna. Han sku väll sova bäst om han fick sova i min famn men det blir ju lite tungt..

Vad annars? Jo, praktiken håller på som bäst och jag fick ny frisyr av C i förrgår. Skoj!

Jag kom nyss på att vi inte har någon julkalender å det borde man väll ha? Annars så har jag inte julpyntat ennu å jag vet faktist inte om jag orkar med så mycket pynt. Är lite trött på dethär vanliga röda julpyntet. Luftigt och vitt känns bättre..

Nu vill jag lacka mina naglar förrän busen vaknar å ska ha maat! Förrästen har ni sett på förlossningskliniken nångång? Brukar se på det när jag är hemma på dagarna, satt idag också å grät när det var så känslosamt. hihi

Nåmen nu ska sticka.. Ha det bäst!

Lite gammalbild men den får duga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0