Godmorgon

Ha, mitt lilla knep fungerade ganska bra å lillan har sovit ganska gott inatt. Engång vakna han klockan 2 å grät så fo pappa å lyft upp honom för vi hade bytt platser så jag sku få sova lite. Men de gick inte, han börja nästan gallskrika då pappsen tog upp honom så då va de bara för mig att stiga upp. Fast han somna snabbt om igen, han ville nog bara ha tutten.. Nu sover han på balkongen för solen lyser inte ennu iaf.. Idag är det en tråkig dag, undrar vad vi ska hitta på.. Vi har inte ens en bil så vi kan inte åka nånstans.. Nå kanske jag internet shoppar lite :P

Urrk, de sitter en gubbe i parken med en gubbhjälm å röker. Allt blåser ju såklart inn på mig här i köket. Fyy va de stinker.. Förrästen så måste jag säga att folk ska inte klaga på att ungdomar är griniga och beter sig illa. För vissa pensionärer är precis likadana. Som en igår vi butiken som försökte tränga före mig i kön fast jag hade barnvagn med en skrikande unge å allt. Å så när jag var ut å gå så kom det emot ett par å tanten hade rullator å gubben höll i rullatorn på sidan så dom gick alltså brever varann. Så jag ställde mig på sidan när dom kom så att dom slapp förbi å så log jag snällt för jag tyckte dom var så gulliga men istället för ett leende så fick jag tillbakas världens största griin av tanten. Snällt så..

Nu ska jag plocka undan gårdagens rådd.. Ha en underbar dag!

Detta hitta jag i diskhon imorse, en halv yoghurt.. Samma sakigår, J tror nog att jag bara städar upp efter honom. Men nu är det slut.. Jag ska spara allt han lämnar på ena sidan diskhon.. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0