HUNGRIG!

Jag e hungrig som tusan å jag har absolut ingen lust alls att fixa käk. Sånhär gånger är det bra att bo i stan. Va gott de sku va me hamburgare från donken...
Snart tror jag att mamma å pappa kommer hem å då får jag min beställning från ikea. Så imorgon ska jag börja sy gardiner, eller på torsdag. Måste också in till banken imorgon å skriva under lite papper så jag får bortbetalt taket på vårt hus. Blev nog ett dyrt kalas dedär. Men tur att vi e många som delar, hela taket kostade väll runt 300 tusen så.. Fy va dyrt, man borde nog starta en egen renoveringsfirma eller nå. Nina sku säkert vila jobba för mig isåfall. hehe

Nu ska jag rota lite i nå skåp efter något gott. Chips sku va bra. Nog för att jag renn åt mockarutor när M var hit men de va ju endå nån timme senn..

Gonatt!

Här är en bild på hela familjen från Aarons välsignelse. Fast busen va lite lessen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0