Nassi Natt Natt

Nu borde jag nog gå å lägga mig så att man orkar upp imorgon också.. Vi har fått ändrat lite på Arres sovrutiner så nu somnar han oftast 9 på kvällen (tidigare typ 10-11). Fast man får då också stå ut med lite extra gnäll eftersom att powernappen från 6-7 lämnas bort. Men det är det värt..
Jag har tvättat, diskat, sett på SATC och läst mama. Så nu borde det väll vara dags å gå å lägga sig. Pappa for å fiska renn mitt på dagen å han kommer hem först inatt så jag får väll försöka somna själv. Första månaderna efter att vi fick pyret så somna jag alltid direkt jag bara fick. Men nu har jag börjat få riktigt svårt å somna men de e kanske värmen också. Jobbit..

Imorgon måste jag ju få mina böcker annars får jag nå fel! Kanske man får veta imorgon också ifall jag slapp in till skolan. Fast de spelar ju int så stor roll, vi smider faktist lite andra planer jyst nu ;) hihi..

Nåja, nu ska jag hoppa till sängs. Gonatt gott folk!

Älsklingar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0