Rekord !!

Jag har inte besökt bloggen eller nå annat på internet på hela två veckor! Det måste nog vara personligt rekord senn jag var 10 år typ. Vår dator hemma har pajat å de e ju ganska skönt, för då måste man göra något annat. Det känns nästan som om jag vant mig med ett liv utan datorn. Fast också har det varit ganska tråkigt då lilla busen sovit inne å man inte haft nå å göra. Plus att jag e beroende av att Googla!

Nu jyst så e vi i Sundby, vi har flytt undan från Jakobsdagar. Ren pest! Inatt har vi sovit ungefär 4-5 timmar pågrund av alla som skriker, bråkar, racer med bilen å ringer på vår dörrklocka! Man blir så arg. Inte har vi heller besökt typ nå grejer för de e ju samma tråkiga saker varje år å volymen i stan e ju inte direkt gjord för små barns öron. Fast jag å J fick en ledig kväll tisammans på onsdagen så då var vi till terassen en sväng, det var ju iallafall jätte kul.

Annars så har det nog hänt massor under domhär två veckorna. Ska nog sätta upp lite bilder senn då jag har tid.
Lilla busen han bara växer å växer. Nu äter han också kvälls välling så då sover vi ennu bättre än tidigare (fast han nog allti sovi bra). Han jollrar ganska mycket å hans nya grej är att brumma som bilen så spottet bara flyger. Framåt kommer han inte riktigt ennu fast han försöker febrilt. Snart snart.. Tänk va tiden går fort ! Jyst var vi ju på BB typ..
Vår käraste Nina har ju kommit hem också så henne har vi fått umgås med ett par gånger. Superduper!

Nu ska jag njuta av tystnaden å vänta på att J slutar jobbet. Imorgon blir en väldigt hektisk dag har jag på känn..

Gonatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej, ha du nångång beställt nå av mama-licious och hur di e i storlek å sånt? Du har annars jätteintressant blogg :)

2009-07-26 @ 19:04:26
URL: http://mimosak.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0