Världens skönaste hy!

Gjorde en ansiktsbehandling på mig själv igår med aloe vera produkterna. Å mitt ansikte blev som nytt. Nästan lika skönt som Aarons men bara nästan.. Barns hud e nog det underbaraste som finns. En dag kan dom ha nå sorts hormonknopp å nästa dag så e den bort å det syns inte ens att de vart nå där.. Helt sjukt! Tänk om huden kunde vara så hela livet..



1. Aloe Vera day cream (23,90€) 2. Aloe Vera face scrub (15,90€) 3. Aloe Vera Moisturizing foam mask (20.90€)
Ifall ni har frågor eller är intresserade av produkterna så mejla [email protected]

Jag har fortfarande inte fått mina böcker, e lite besviken för jag hade tänkt att jag sku ha kuna läsa dom i heljen då pappa J e på jobb. Fast som tur är han ledig sö,må,tis. Då ska jag nog dra iväg ti gymmet nån dag. Å på tisdag ska vi hitta på nå skoj för då e det vår två års förlovningsdag!

Plutten sover å jag är jätte trött. Vakna ganska tidigt imårse så jag sprang en länk förrän det var dags för pappa å åka till jobbet. Nu sku ja ha lust å vila så kanske jag slänger mig på soffan å ser på en film..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0