What ??

Finns det ett Sex and the City spel ? Nu blev jag nog lite förvirrad. Skit att jag såg detdär! Nu kommer jag att försöka få tag på det på alla sätt å vis. Fast det inte säljs här i finland eller i sverige.. ååh..

Annars så e vi å lever lantliv här i sundby. Pappa jobbar så mycket så de e mycket skönare att vara här. Jag kom på idag att vi ska absolut inte flytta nånstans i stan nåmera! Ysh fy. Tänk om man sku måsta hålla på såhär hela tiden å dra runt alla grejer bara för att man ska få vara en stund ut i naturen. Nej, jag vill nog bo typ i naturen! Eller bara ha en liten gräsmatta ens.. Men det får gärna vara nära nån stad så de inte e typ 30 km..

Så har jag blivit jätte flitig å igår koka jag egen äppelsaft. Idag har jag gjort sesam mjölk och bakat blåbärspaj. Den blev super god å jag ska nog skriva ut receptet nångång här när jag har tid..
Aaron somna jyst till natten så nu känner jag att jag ska gå å lägg mig i soffan, dricka te å läsa min bok. Läser Sophia Kinsellas Mitt nya jag. En super bra bok, fast de e ju alla hennes böcker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0