Galet värre

Det finns inget jag hatar mer än att handla mat före högtider. För det första ska man ju ha så mycket (å hälften glöms ju) å för det andra är folket helt dumma i huvet. Folk värkar ju tro att dom ska bli utan mat under midsommar. Nåmen, det är över nu å nu ska vi bara njuta av midsommar, god mat och hoppas av bra väder också. Så från morgonen imårgon så åker vi till pirilö för att fira midsommar med vänner. Det kommer bli super roligt! Kanske man hinner ta en sväng till villan senare typ lördag söndag. Får se, men man borde ju nog vara på villan lite på midsommar det hör ju till.

Igår var jag på en snabb shopping runda till vasa med mamma. Det var skoj att få komma bort lite å pappa fick vara skötare. Hittade ett par jeans och lite saker till Arreparre. Hälsade på C på jobbet som fick mig att köpa hårvård och ett jätte fint armband. Så nu känns det bättre när man fått spendera lite pengar. För det är ju alltid roligt.

Denhär köpte jag av C igår. Super skön å doftar helt ljuvligt!

Förrästen om ni undrar vad som hände med silica kuren som jag skulle hålla på med så äter jag nog dom ennu men tyvärr så har mitt överflödiga "graviditetshår" börjat falla av så det skulle kännas lite orättvist att börja jämföra för mitt hår var ju mycket tjockare tidigare än va de e nu. Å så ska de ju vara efter en graviditet å allt. Så kanske igen om ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0