Så besviken!

Blev inte ni också väldigt besvikna över att Ellenor blev robinson 2009? Hon var ju bara en slöfock och Jarmo var ju nog den enda riktiga överlevaren egentligen.. Förstås var hon ju nog värd pengarna och så om man tänker på hennes familj å så å att de var strongt att vara borta från hennes barn. Men endå.. Besviken blev man allt!




Nu snart ska vi åka till Sundby å hämta lite hästskit å senn ska vi till Pirilö å fixa grönsakslandet. Undrar om jag hinner plantera idag också. Jag skall iaf plantera Rucola å kanske nån annan grönsallad men senn vet jag inte. Zuccini vore gott å de växer ju ganska bra.. Hmmm, måste planera lite :)

Förrästen så har vår lille buse lärt sig lite roliga saker nu. Han kan ta i saker å vifta med dom. Han kan svänga sig(mest i sömnen å när han är riktigt pigg) Å på morgonen då man vaknar så ligger han med huvudet i fotändan (Har ingen aning om hur det går till!). Å så kan han sitta en kort stund i sin matstol, säkert skulle han kunna sitta längre också men jag brukar inte ha honom nå länge :) De e så roligt att se på å följa med hur han utvecklas :) Å de bästa e ju att han sover 8-10 timmar i sträck på natten, hur bra e inte det !



Här e dom små kusinerna. Det skiljer bara 2 månader mellan dom!



Kommentarer
Postat av: C

Oj, det här var ingen smickrande bild av henne :S Jag håller med, hellre Jarmo eller Anna!

2009-06-01 @ 20:32:48
URL: http://www.cinceelia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0