Tråk söndag

Finns tusen saker som jag egentligen borde göra nu. Som att dammsuga, tvätta golv, torka damm.. Jag har klagat på att vi har stökigt i snart två veckor tror ja! Pappa e på jobb så jag å Arre e ensamma idag enda till 9. Å jag e så trött, hoppas Arre e det också så vi kan ta en tupplur tillsammans senare.
Jag tänker absolut inte lämna lägenheten idag. Tänker ha på mig mjukisar hela dan å vill int ens se mig i spegeln. Hmm, fast jag e ganska sugen på godis.. Nå vi får se..

Igår va de förlovnings/examens fest i Pirilö för Ida&Frank. De var fint, fast vi fick lite stress före fö de tar en stund att få färdigt hela familjen så man kommer iväg. Vi har också haft turen att spendera ganska mycket tid med C vilket har varit roligt för de händer ju inte alltför ofta.. Nu vill jag äta glass och läsa folks bloggar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0