utflykter och bus

I helgen har Arreparre sovit sin första natt på villan. Vi hade jätte trevligt å mysigt fast de var lite synd att de var så jätte kallt. Fast solen var fram så ville inte vinden sluta blåsa eller temperatur mätaren stiga. Men det hindrade inte oss från att ha roligt så vi gjorde en liten utflykt i skogen.


Arres pappa e på jobb nu. Han har vart enda senn två på dagen å kommer hem först imorgon runt 4 tiden. Så jag å pyret får vara helt för oss själva. När jag la honom å sova var han super glad å skrattade för att han skulle få sova på pappas plats. Så nu ska jag gå å lägga mig under samma täcke som lilla prinsen å bara ligg å hör när han andas. Va underbart!
Gonatt allihopa :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0