Busy

Här har de inte skrivits på ett tag. Under domhär sista dagarna har de hänt mycket. Vi har bakat, haft välsignelse, lagt vår bil till försäljning, Aaron har fått sin första vaccinerings spruta och J har skaffat heltids jobb (förstod jag det som iaf). Så, ifall någon är intresserad av att köpa v50 så kika in här. Vi ska nog skaffa en lite mindre bil som drar lite mindre bränsle nu när J kör så långa vägar. Annars har vi ju nog också toyotan till salu ifall nån är intresserad av den (Som kanske nå av mina gamla klasskompisar som var på en liten åktur i den :D )

Direkt jag får bilderna av min lillebror från välsignelsen ska jag ladda upp några till er. Den var värkligen så fin å i slutet gav barnen blommor till lilla Aaron. Han fick nog en underbart fin välsignelse och vi har filmat hela så att han ska få se den när han blir äldre.

Pappa hade glömt att ta bort Aarons vagn ur bilen när han for till jobbet så lilla gubben ligger å sover i vår säng som bäst. Fast han vaknar säkert snart för han sover inte så riktigt bra inomhus på dagen. Så jag ska röja undan lite gårdagens kläder å disk å sånt före det.  Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: C

Hah, det var nog en skojig bilfärd :D Förstår inte varför ni ska sälja den, den gick ju hur bra som helst! ;) PS. Min semester börjar på söndag´, så då kommer jag till jeppis!

2009-05-27 @ 18:32:47
URL: http://cinceelia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0