Goosit

Nu har vi gosat färdigt för idag. Vi har badat, sjungit sånger å läst bok. Men nu sover lilla prinsen gott i sin säng å jag väntar på att J ska komma hem. Jag e så sugen på läsk! Men de får nog vänta tills lördag, ska jag försöka med iaf..

Vi har vart på besök til hästbutiken å druckit kaffe me Linda idag å senn va jag å hälsa på min föredetta boss å mamma. Hon klipte mitt hår lite (inte mamma, tack å lov) så nu e int mitt hår en död risbuske mera. Känns lite mera levande :)
Senn fläta hon också en fin fläta åt mig, får nog börja träna på att fläta, de blir så enkelt fint!
Så var vi en sväng efter det ennu till Linda och Krilles å hälsa på goosigaste kattungarna.

De e trist att man ska måst hitta på saker hela tiden då man bor i en lägenhet. Sku vi ha ett hus eller ett radhus sku man kunna sitta ute å bara vara. För de e ju nog ute man vill vara när solen e fram.. Nå till nästa sommar kanske..

Nu ska jag vika lite tvätt å se på gossip girl. gonatt!

Lillen har busat idag..



Och mamma fick en fläta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0