Min första morsdag

Är tyvärr över nu men det var en väldigt fin rolig dag igår. Som började förstås me kaffe å frukost på sängen. Senn blev de dags för lilla Mirjams dop, som var väldigt fint. Lilla prinsen vår missa dopet för han var så trötter men de var nog bäst så..

Nu e jag i Sundby vi ska fixa till lite här på gården å lilla krabaten får sova sött här ute så de e som bäst. J e också ledig idag så jag har sällskap här. Tror vi ska gå ut en lång promenad också lite senare de har liksom blivit lite mindre med promenader nu när vi varit på villan å så..

Har fått sånn lust att börja trixa med något eget nu. Undrar vad jag ska börja hålla på med.. Iaf ska de vara något som har med smink eller kläder å göra. För de e ju de jag brinner för.. Eller motion men de har jag ju ingen utbildning inom så de får vara.. Men vi måst ju se hur de blir me skola också, om jag slipper inn.. Kanske jag inte ens slipper till urvalsprovet men då sku jag nog vara ganska besviken..

Nu ska jag gå ut å sola/räfsa lite tror ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0