Nya tag

Nu har jag fått mammas gamla laptop på lån så nu kan jag äntligen skriva blogg igen. Fast den e lite slö fö den e typ 8 år gammal men fungerar fin fint! Förutom igår då jag satt mig ner å sku börja skriva så kom det upp en ruta att min internet tid var slut för dagen för klockan var 9 å att jag kunde komma tillbaka nästa dag klockan 10. Mamma hade tydligen kvar nå barnlås på datan å hon kom inte heller ihåg lösenordet så de ska vi fixa idag. Men annars ganska smart. Barnlås på datan ska vi nog fixa tills Aaron blir stor. Hur bra som helst!

Nu sitter As morbror på flygplanet eller kanske dom redan har landat på Aya Napa. Jag e faktist lite avundsjuk. Sku vara jätte härligt att få åka på solsemester men snart e de ju varmt också här. Förrästen så lockar nog inte cypern så mycket men grekland skulle nog vara helt okej :) Fast jag ser så framemot underbara varma soldagar på villan denhär sommaren! Å de börjar ju närma sig midsommar också.. Vi planerar nog en liten fest inför midsommar hoppas det blir av sku va roligt att få ta de lungt å umgås lite..

Ska fööna håret å platta det lite. Mamma sku komma hit om en stund så ska vi åka iväg å köpa lite blommor och sånt. Så A får lämna hem med pappa. De e inte ofta som jag lämnar honom men jag borde väll kanske skärpa mig lite. Pappa måste ju också få känna av lite hur det är att vara pappa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0