Premiär

Vi firade första maj på villan idag, första gången vi var dit i år. Å de va så skönt! Hade nog lite glömt bort hur skönt de kan vara å bara ta de lungt å inte behöva tänka på någonting (Förutom lilla Aaron då). A tyckte också jätte massor om att vara på villan för han sov bara. Man blir trött av havsluft så ja förstår nog honom, jag skulle nog ockaså gärna bara ha sovit.
Så hade vi med fika som bestod av kaffe, mjöd, potatis sallad, struvor å sånt. Å de va super gott. Oskojat så åt jag nog 4 struvor. Men de får man göra, för man äter ju dom bara en gång om året! Synd bara att jag glömt min (nästan min iaf) kamera till pirilö så jag har inga bilder å visa. Fotade nog med mamma å pappas kamera men den har jag ju inte här. Dom har köpt en system kamera som jag tränat å fota lite med. Jag fick ju nästan fram lite fina bilder :) De va skoj.

Nu ligger lilla prinsen å susar sött i sin säng. Blev inte mycket vappen firande hos oss igår, men så är det när man har en liten buse som man får gå efter. De e ju så kort tid som dom e sådär små å behöver en ungefär 24/7. Så då tycker jag nog att man kan slå sig till ro å bara njuta av denhär lilla krabaten. Träffa människor å sånt hinner man med hela livet. Haha, nu låter det som om vi bara sitter inne här i lägenheten å ugglar men jag tycker faktist att spädbarn å "fest" är en dålig kombination. Somsagt man hinner nog..

Nu ska jag krypa ner under täcket å läsa en bok undrar bara vilken. J ligger där redan å läser, hans bok e typ enda boken vi har här som jag inte har läst. Men jag kan ju inte direkt sno hans bok heller...

Har ju inga dagens bilder så ni får njuta av denhär som jag tog på villan förra sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0