Såklart!

Nu några veckor efter att alla andra varit sjuka och förkylda så e de ju såklart min tur! Vi har tillbringat en alldeles underbar dag i sundby vi sov också över här å de va så skönt att få stiga upp på morgonen och bara lägga ner prinsen i vagnen där ute å själv hoppa i solstolen. Men de e ju int så skoj å sola när de bara dunkar i huvudet å snoret rinner så.. Tur att pappa e här också å tar hand om pyret så att jag fått vila.
Vi kommer nog att sova här en till natt, mommo å moffa e på villan. Såhär kommer det vara hela sommaren, direkt mommo å moffa åker till villan så e vi här å bor. Fö de finns ju inge skönare än att bo på landet eller hur?!

Ikväll när alla nya studenter å yrkesmänniskor e ut å firar så ska vi se på robinson final! Det ser jag framemot, J åkte iväg för att köpa hem lite snacks och blöjor. Förrästen så har jag hittat en tomt som vi ska bygga hus på. Fast de får nog vänta ett tag till. Kanske ett år eller två.

Vem tror ni vinner Robinson 2009? Jag tror att Jarmo vinner men jag hejar på Anna. Faktist så spelar det ingen roll bara det är nån av dom två :)

Trevlig kväll allihopa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0