Sommar å sol

Nästan sommar har de ju vari idag. Iallafall då solen varit framme. Så skönt har vi haft de där ute så var vi å umgås lite med Alexandra som skötte lilla Elsa idag. Så åt vi lite skräp mat i parken också. Riktigt super! Ser framemot denhär sommaren då jag bara ska vara ledig me lilla Prinsen.
Som jyst nu sover på balkongen där de e så varmt! Inatt har han haft sov rekord! Han sov från 10 på kvällen till 7 på mårnen utan å vakna emellan. Å senn tänka ja att vi sku stiga upp där vi 7 men han va så pömsi så han åt bara å somna om till 10. Lyx!

Jag tror att Maddi sku komma hit å besöka oss ikväll, för Arres pappa e på jobb så.. Så har jag bakat kaka idag, testade ett nytt recept fö jag tänkte att jag skulle baka den till lördan då vi ska ha hans välsignelse. Tyvärr så har vi bara bjudit riktigt närmaste släkten bara för annars sku de bli så jätte massor med folk. Jag sku nog så ha vila bjud mina vänner också men ni får komma nån annangång :)
Får ju nästan lite lust att simma nu när de e så varmt här men de får man väll nog vänta med ett tag tyvärr..

Haha, när vi gick hem jyst börja ja tänka på då under graviditeten då jag läst så massor med mamma böcker så stog de att efter att ert barn har kommit kommer ni inte att ha så mycke annat att prata om en bajs å sånt. Å då tyckt jag nog att de va konstigt å att jag kommer nog int att vara sånn. Men de första jag frågar när jag kommit hem om J har varit med A är om han har bajsa å äti? Å ifall han int har bajsa på hela dan så går jag runt å pratar om de.. Hehe, roliga samtalsämnen vi har här hemma jyst nu. Men så ska de ju va!

Nu ska jag tvätta lite tvätt å ta de lungt tills min lilla älskade filur vaknar. Han e så gullig :) De finaste som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0