Tisdag

De e väll tisdag idag? såhär kollig blir man av att vara mammaledig å bara hemma :P Fast de e sköönt! Längtar absolut inte alls tillbaka till arbetslivet..
J e på läkarbesök jyst nu, han har haft så ont i bröstet. S å får se vad dom säger. Å jag å A ska ta en promenad å gå å hälsa på lilla Iris å hennes mamma. Roligt att hälsa på andra som har de likadant som oss, som förstår varför jag inte hunnit tvätta håret på flera dagar å har smutsiga kläder på mig :)
Känner på mig att det blir en ganska lugn vecka denhär veckan, har typ inga planer å J ska jobba så.. Men allti hittar vi väll på nånting. Kanske vi åker till mommo å moffas imårån så kan jag vara lite med ästarna sålänge lilla A sover. Saknar nog lite hästlivet och den goda häst doften :)

Nu ska jag dricka lite kaffe å läsa tidning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0