TRÅÅÅÅÅK

E på jobbet men får som tur gå hem snart. Hade förberett mig på en riktigt hetsig dag med lite över 600 kg godis att packa upp å filmer att sätta fram. Men inget godis har ennu kommit...
Så idag har jag gjort typ noll, nada. Tråkigt som bara den!

Ikväll ska jag iväg till loppis för jag har ett bord från idag. Hoppas man får sålt lite onödiga grejer då! Då man bor i en liten lägenhet så kan man tyvärr inte sitta å panta på allt.. De sku ju va kul men en extra slant nu till julhandeln också förstås!

Vill ni se vad jag beställde till lilla busen idag?





Han kommer att vara världens sötaste julgubbe! Den är från nelly.com


Kommentarer
Postat av: Anonym

lä vaan vie sinne kirpparille mikä on sportiksen lähellä. Sieltä on varastettu ihan hirveesti rahaa...

2009-11-25 @ 17:17:20
URL: http://miia-k.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0