I'm not dead

Har bara haft lite fullt upp. Fast nu e pappa J hemma igen å vi ska hoppas att det börjar lugna ner sig. Vi spenderade flera härliga dagar i Vasa. Skönt att få vara borta å umgås lite med familjen. Plus att det blir ju lite som semester när man kan ta de lungt å äta ute å göra roliga saker sålänge aaron sover när man inte behöver tänka på tvätt å disk..

Idag har jag varit första dagen i skolan. Det var roligt att få träffa nya människor å lära sig nytt. Jag studerar ju nu så att jag kommer att bli Kosmetikrådgivare. Så det är väldigt intressant..

Nu håller Aaron på att vakna i vagnen. Han sover lite sent nu så det kommer väll ta en stund förrän jag får honom att somna till natten men det gör inget för jag har saknat honom så mycket idag så jag ser framemot att få busa lite med honom..

Jaa, jag ska nog se till att uppdatera här lite oftare. Nu när min andra hälft är hemma igen! (Jag fick en super fin rosa mysdräkt av honom, precis vad jag behövde!)

Ha en trevlig måndagskväll alla!

Älskling älskling..


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kul om du har börjat studera! Är det i Jeppis eller? Vi sku måst träffas nu igen så man får se då Aaron kryper :)

2009-10-22 @ 21:29:17
URL: http://finaballerina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0