Kemi kemi ..

Jag vet inte om jag sakt det men jag skall ju börja studera lite nu igen.. Fast nu kommer jag bara studera två dagar i veckan vilket är bra. Så fick vi hem en fin bunt med pappaer från en kemi bok som vi sku läsa. Vet int, de va väll kanske hela boken ?! Nåmen jag fick lite en klump i halsen. Jag har alltid varit väldigt dålig på kemi. Tror jag iaf..
Jag vet faktist inte om jag är lite dum eller ifall jag bara haft annat att tänka på under kemi timmarna..  I högstadiet hade jag nog mycket annat att tänka på en Kemi på timmarna.. I yrkes minns jag inte ens att vi sku ha haft Kemi men det står på mitt betyg så tydligen.. Nå, jag ska göra mitt bästa..

Annars då? Joo, J åker ju ibäg på sin fiske resa på söndag så då lämnar vi hit hem själva.. För en hel vecka. Så det ser vi ju inte direkt framemot men kul att han får ha kul.. Vi hittar nog på något spännande vi också!

Nu ska jag klä på mig å träffa Annami å Elsa över en marknadskaffe. Det är ju godis dag idag så då ska jag köpa hem lite remmar också! MUMS


Kommentarer
Postat av: Tina o Johan

Hej



måste bara fråga att vad är det du börjat studera till? ha det bra! Kul att nu som då se foton på Hampus småkusin här på din blogg :)

2009-10-16 @ 09:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0