Blev lite rädd faktist

Imårse då jag såg mig själv i spegeln. Haha, vilka monster ögonbryn ja hade! Undrar när jag plockat dom sist. Man bara fixar andras men sig själv hinner man ju förstås inte. Men nu e dom fixade. Så behöver jag inte skrämma folk på stan.

Idag mår busen lite bättre. Ingen feber har han iaf. Tror nog att det är tänderna som busar för jag tyckte tandköttet var jätte uppsvällt men han gillar int att jag tafsar där så myki så jag är inte helt säker..
Vi har mathandlat och jag har shoppat nytt te! Gott gott det ska jag njuta av ikväll. Fixade ihop lite chai latte till mig å älskling före han åkte till jobbet. Gott men nästa gång får jag nog göra den lite starkare!

Jag önskar att vi var i en storstad nu. Vill leva lite storstadsliv känner jag. E väldigt trött på lilla Jakobstad. fy!

Här busar jag å pyret. Fast bilden e nog tagen för en stund senn..



Aaron som busa på golvet då mamma koka gröt imårse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0