Denna dag kunde nog ta slut nu..

Hade massor med skojiga planer tills idag. Vi sku gå lång promenad hela familjen från morgon, jag skulle boka loppis bord och senn mot eftermiddagen gå å shoppa lite och gå på kaffe.
Men istället så har busen vakat halva natten å på morgonen konstaterade jag att han har feber. Najs!
Vet int ifall han e förkyld som jag å pappa eller om han har tänder på kommande.
Så idag sitter vi då hemma med myskläder å e slöa. Lillen har ju förstås bara sovit två 20 min snuttar men nu fick han en panadol å ligger å snarkar sött i vår säng. Hoppas han sover en stund nu då.

Har kvar lite att läsa på nyaste mama å senn tar nog jag också en tupplut om jag hinner?!
Visste ni att många mammor väljer efter att dom fått barn att byta yrke eller starta eget företag?
Jag vill absolut ha mitt eget företag. Å mitt kontor ska ha mysigt gammalt trägolv å gamla fina vita möbler. Senn ska jag ha en lyxig kaffe kokare som kokar världens bästa kaffe så att alla vill komma på besök till mitt jobb. hehe..
Såhär ungefär ska mitt kontor se ut fast ennu finare!


Nu ska jag läsa, mysa å senn ikväll vill jag träna lite yoga och äta b&j glass. Jag borde nog börja göra något åt mina sockervanor. Men det är ju så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0