Idol sugen kanske ?

Missade idol igår så jag såg den nyss istället. Vad mycket bra sångare det finns! Märkte också att de var väldigt många som tagit med sig sin gitarr å många flickor!
Så jag blev lite sugen på att lära mig spela gitarr, så svårt kan det väll inte vara.. Men isåfall vill jag ha en fin flickig gitarr. Kanske en rosa eller guld.

Så kan jag sitta å spela gitarr å sjunga för vår lilla familj framför brasan en fredagskväll. mysigt!

Minnenminnen..

Jag gillade faktist dendär frisyren mycket. Fast här va den "färdigt stylad" för att jag hade modellat lite dagen före.

Kommentarer
Postat av: Anonym

En Chanel gitarr för 3000 skulle vara helt nice. Då skulle jag komma på familjekväll

2009-09-09 @ 19:59:01
Postat av: C

Ååh, du hadd så häftigt hår där :D

2009-09-09 @ 20:46:52
URL: http://cinceelia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0