Lite knasiga

Här ligger vi på vardagsrums golvet å hör på barnvisor. Mysigt!

Jag kom på att jag berättade aldrig för er om min överraskning till min lillebror. Jo såhär är det att jag startade ett konto några dagar efter att jag fick veta att han har cancer. Dit sparar jag och andra i familjen pengar åt honom som han skall få när han blir friskförklarad. Som jag sparar in en slant för varje dag som han måste vara sjuk.
Dethär gör jag bara för en kul grej för honom för jyst nu så kanske han inte har riktigt mycket roliga grejer att tänka på.

Så dethär är absolut inte en insamling av något slag utan som sagt bara en kul grej. Men några har frågat efter kontonumret så här kommer det : 556707-61500879 Och kontot står på mitt namn ännu.
Så ifall du känner att du vill ge en femma iställe för att köpa typ ett cigg paket å betala för att få cancer så kan man ju ge det till någon som har det redan istället. Typ ;)

Förrästen påtal om cigg paket så tänkte jag på det nyss. Att det är jävligt själviskt att röka! För det första skadar man sig själv, miljön och folk omkring dej. Plus att ifall du får cancer så är det väldigt jobbigt för dig och väldigt jobbigt för din familj och dina vänner. Så nu kan ju alla sluta räka å skänka en slant till min kära lillebror. haha!


Så fimpa ciggen och behåll glöden!

Kommentarer
Postat av: emmi

de e ju en jätte bra sak så att han har nånting roligt att tänk på! Man känner ju sig så upptagen då man int hinner hälsa på honom å då förkylningar å sånt härjar nu så vem sku våg häls på då! Tyckt de var så himla synd att de hadd så dålig timing, tror att han sku trivas super bra i sverige! :)

2009-09-30 @ 10:30:23
URL: http://http://emilianuntiya.blogspot.com/
Postat av: Jenna-Mari

Jeant! Men egentligen inte så dålig tajmning eftersom att bli frisk e mycket större om man är ung :)

2009-09-30 @ 10:47:12
Postat av: N

Jennis jag skulle lätt kunna byta ditt vackra, kloka och underbara huvud (med dess tankar inuti) mot mitt halvdanka och korkade. du fick till en tankeställare, e stolt över dig :) puss

2009-10-01 @ 17:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0