Nytt hår

Blev så less på mitt hår för nån dag senn så då bestämd jag mig för att färga håret mörkare. Nu e de ju förstås nästan svart (som vanligt) men de blir väll bättre om ett tag.  Så var jag till frissan imårse å klippte det så nu e jag nog helt ny å fräsch!

Jag å busen var på kalle med Lady N i förrgår å vi har bestämt oss för att vi ska åka på resa till våren. LA, Milano nå sånt blir det nog säkert. Ska bli så skoj! Hoppas C också kan följa med..

Fick massor med nya produkter och parfym tester igår så dom ska jag prova på idag. Finns det nå roligare?!

Här är mitt nya hår..




Har jag sakt renn att jag borde få fixat lite layouten på bloggen? Men de e så himla krångligt då jag inte riktigt är dataproffs. J slutar 12 inatt så han kan int heller hjälpa mig... ååååh

Kommentarer
Postat av: N

Gillar ditt hår sötnos!

2009-09-13 @ 09:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0