Skönt med lugn å ro

Änligen somnade busen efter att jag försökt i över en timme. Ibland går det bara lite på övervarv å man har svårt bara att lugna ner sig.. Men nu är det tyst å lugnt här å de finns tusen saker jag borde göra.
Men jag vill ju förstås hinna blogga lite också!

Vi har varit till rådgivningen idag å pyret han bara växer å växer. Nästan 9 kilo var han idag å 72 cent.
Senn hadd vi mamma träff å de var ju trevligt att träffa alla bebisar igen. Vissa hade fått många tänder, en annan sto upp själv(!!) å dom andra bara busa på golvet. Haha, kom nog på att lilla A behöver verkligen inte ha brådis med att ta sig framåt. Det går nog bra såhär ;) Men sen när den dan kommer så kommer vi nog få helt fullt upp fast vi nog endå har det redan..
Det som e skojigt nu är att busen gärna leker en stund själv vilket e skönt om man vill göra något annat..

På fredag ska jag på morgon jobb. Ganska roligt endå att få komma ut å se lite folk. Å så kommer jag att ha en praktikant också, det är alltid kul..

Nu ska jag vika tvätt och sånt. Jag borde faktist "avfrosta" frysen nångång för det har jag aldrig gjort. Men frågan e ju hur gör man det? Kanske J kan..


Kommentarer
Postat av: C

Att avfrosta frysen e int så kul.. Om ni har mycket i frysen lönar det sig att ha en eller flera frysväskor till hands säger jag bara :) Hälsa Aaron :D

2009-09-17 @ 17:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0