Tänk om

Man sku få vara en liten liten bebis å få sova inbäddad i ett litet paket i vagnen ute på balkongen? Tänk så skönt de sku vara! Å det värsta e ju att de har jag ju också fått men jag minns bara inte det. Det är nog lite synd för jag sku nog vila minnas hur det var att få ligga i vagnen å mysa..

Jag å Aaron får idol sällskap ikväll! Jess. Denhär söta damen kommer och förgyller vår fredagskväll när pappa e på jobb.


Vi fick sånn god lunch. Så vi blev väldigt mätta och belåtna. Senn gick vi via Lindex å jag fick med mig dethär fina armbandet. Snyggt! Det tyckte pyret också..


Haha, provade en pälsmössa.. Kanske inte min grej endå.



Nu ska jag plocka undan saker å tvätta tvätt. Det känns som om det är det enda jag gör om dagarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0