Tre veckor senn !!

Tänka sig de e tre veckor sedan jag varit inloggad på bloggen. Eftersom att jag skriver blogg mest för att jag tycker det är skojigt å förstås för att mina vänner å släktingar längre bort å här nära ska veta lite vad vi håller på med å så.. Men iaf så har vi haft väldigt fullt upp å sånt så jag har inte haft lust att skriva. De ska ju somsagt vara roligt, inte något man känner att man måste göra..

Domhär sista veckorna har vi spenderat med att köra till och från vasa, sköta hästarna och adina. Och busat massor med lillbebisen (som inte är så liten mera!)
Ikväll står det babysim på schemat å det ser vi framemot. Det är så roligt att vi alla tre kan göra något tillsammans som vi alla njuter av. Aaron älskar att bada å förra gången fick han dyka lite också. Så idag kommer vi troligen att fortsätta med det..

Nu ska jag fixa lite tvätt å så borde jag söka efter nå stövlar å köpa. Vill ha ett par höga stövlar med liten eller utan klack. Förrästen har jag ny telefon å jag känner mig faktist lite lyckligare med den ;) haha.


Kommentarer
Postat av: C

Vad söt bild! :D

2009-09-10 @ 06:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0