SURA JÄVEL



Gick till tandläkaren imårse, alltså på riktigt måste man vara så jäkla sur å butter? Typ jaa du måste ju nog ändra på dina godis vanor för du har ju nog säkert andra saker att lägga pengar på än tandläkare? Alltså what? Okej, jag vet att jag käkar massor med godis på jobb lite svårt att inte göra det. Men endå. Vem säger sådär? Förrästen har jag alltid haft skit tandkvalitet. Så de så. Nu glömmer vi det.

Busen sover gott här ute i vagnen och jag passar på att ta lite sol. Kom ihåg nu allihopa att använda solskydd när ni vistas i solen. Jag har sett många medelålders kvinnor med stora solskador i huden(som syns men såndän apparat) och det är ju absolut inte bra! Så skydda er noga! Eller välj ett underlag med färdigt solskydd.


Id bare minerals foundation ger toppen resultat och super fin hy. 100 % naturligt och innehåller bara såna mineraler som finns färdigt på huden vilket gör att den smälter fint in på huden och ser naturligt ut! Med solskyddsfaktor 15. Finns på KICKS.


Nu blir det laxsallad. mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0