BADRUMS FAVORITER

Hej på er! Vilken fin dag det var idag! Fast väldigt kallt. Jacob har åkt iväg till Skellefteå tidigt imårse å Alexandra¨å gulliga Iris har vart här å lekt med oss. Skojskoj!
Nu sover busen och jag tänkte avslöja mina badrums favoriter för er!



Så vi börjar med Body Lotion och Shower Cream från Yvonne Ryding. Bodylotionen tycker jag om för den är bra i konsistensen, torkar snabbt och har en diskret god doft!
Finns att få överallt i sverige men i Jakobstad jyst nu finns ingen försäljare (tror jag iaf) Men man kan köpa dom på olika internet butiker!



Å så världens bästa balsam/mask från Aussie för håret! Denhär produkten kan jag inte vara utan! Det reparerar håret och gör det mjukt. Plus att den doftar super gott!
Finns att köpas på Emotion och Kicks.




Victoria' Secrets hårspray är super bra! Det doftar gott och ger håret en fin glans!
Har köpt den på tax-free vet inte ifall det finns annanstans förutom på Victoria's Secrets hemsida.



Lily LoloMineral foundation och rouge. Bästa som finns och prisvärt! Finns att köpas på internetbutik Lilylolo.com/uk och Nelly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0