JAG VILL SOVA!

Att få sova bara 4-5 timmar per natt håller på att döda mig. Sakta men säkert..
J har jobbat natt inatt å jag tänkte att busen kanske sku sova bra för han var så trött. men nej!
Det blev gråt och gnäll och vrål enda till halv 2 ungefär. Å senn pigg å kry klockan 6. Yummie!


Annars så fick jag en fråga hur vi klädde Aaron förra vintern när vi kom hem från bb å så?

Så när vi kom hem från bb var det ju ennu ganska kallt. Så vi hade en jätte pytte liten björndräkt. Som blev använd ungefär bara en gång. Hem från BB. Så han hade först body å sparkisar. Så tjockare byxor och tröja. Å senn björndräkten.Å vantar, tossor och mössa förstås! Så i bilstolen så fick han ligga ennu under en filt. För ni har väll märkt att det inte finns tjocka vinter halare för små bebbisar?
Senn när vi började vara ute ( Vi var inne i över 2 veckor) så var det redan ganska varmt. Men han hade samma kläder som på hem vägen förutom en större björndräkt. Å så åkpåsen såklart! Investera i en bra och varm åkpåse så bebben har det varmt och skönt i vagnen!

Denhär åkpåsen från BRIO e ju helt klart en favorit




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0