JAG HATAR ATT DET INTE FINNS

Man blir ju så arg över att det inte finns Monki butiker i Finland! WHYWHYWHY?
Jag skulle ju handla där varje dag om det fanns( okej nu överdriver jag ju lite förstås för så mycket pengar har jag ju inte) Men endå.. Så där kanske en suverän affärside för någon som vill starta något eget? Kanske jag får göra det själv.. Sku ju vra helt okej. Kunde faktist nog tänka mig att ha en klädbutik. Men kanske bara för några år ;)

Här kommer fint från Monki

Nu ska denhär trötta mamman slänga sig på soffan å se på tv! Dethar vart en kaotisk dag. Å jag undrar vart min sovmorgon har lämnat? Känner att jag sku ha nytta av den nuuuuu! GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0