ÄNNU ETT SKÄL ATT HATA OS

Sorry för den värsta uppdateringen ever. Vi har kalasat ungefär varenda dag sedan aarons födelsedag. Så går det när man har så liten lägenhet så alla inte ryms in på samma gång.. Idag har jag också stressat som ett tok på jobbet och efter. Jag önskar så att jag fick jobba med det som jag är intresserad av. Men kanske det också händer nån dag..

Iaf så såg jag på tv idag att varenda medalj som finland vann på OS kostade en miljon (?! jag hoppas att de inte e sant) och blev helt rasande! Kom igen, det finns nog andra jyst nu som skulle behövt dom pengarna mycket mer! Typ barnen på Haiti. Äckligt sport skit, jag blir så jävla arg!



Här e Peetu Piironen med sin fina medalj. Bild från mtv3.fi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0