grått nytt hår

Nåja. nu börjar dethär året ta slut. Och det är väll helt okej faktist. Har vart ett bra men väldigt tungt år. Hoppas nya året blir lite lättare och roligare på alla sätt. Iallafall kommer jag ju att få lära känna en ny person i nästa år som kommer att börja betyda mycket för mig. Längtar så efter att få börja umgås med Aaron och börja känna honom.

Var på ultraljud och ctg idag, allt var nog helt bra. Aaron var lite mindre än va vi hadd trott men han verkade ha det bra där och hoppas att han vill stanna kvar en stund till för där i magen har han nog det bäst.

Nu e vi hos Annami och Patrik. Vi ska äta gott och umgås en stund. Fast vi kommer nog inte att vara här länge eftersom att jag är jätte trött och det värker i magen och ja har massor med huvudvärk.
Pojkarna håller på spelar gitar hero, så ja får stå ut med oljudet. Känns tråkigt att fira nyår utan nån fin klänning men tyvärr ryms jag inte i nå av mina klänningar och fötterna e så svällda så ja skulle absolut inte kunna gå i högklackat. Så lite ofestligt känns det nog. Men såhär är det nu, får ta igen det nästa nyår!

Nu vill jag bara önska er Gott Nytt År ! Och en trevlig kväll !

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag var på massor av extra kontroller de sista veckorna för att de trodde Iris var så liten, men sen då hon föddes vägde hon ju nästan 4 kilo. Så man ska nog inte tro allt för mycket på viktuppskattningarna ändå. Gott nytt år till er också! Nästa nyår har ni nog en kvick liten kille att hålla reda på. :)

2009-01-01 @ 00:13:24
URL: http://finaballerina.blogspot.com
Postat av: C

Yes, tydligen kunde Aaron hålla sig kvar där inne tills 2009 så nu behöver han inte vara yngst på klassen ! :D Gott nytt år åt er alla tre :)

2009-01-02 @ 18:50:15
URL: http://www.cinceelia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0