mejlet

Idag är det måndag och det betyder att ja får mitt mejl från babycenter. Förstås har ja mycke böcker och andra saker att läsa men det är alltid roligt när man får mejl en gång i veckan och får läsa hur Aaron växer och sånt.
De e ju klart att de stämmer ju int helt in på alla, men på ett ungefär.
Men det har inte kommit ennu, brukar ta till typ en 1 tiden. Så nu får jag bara vänta....

Aaron har vart väldigt busig inatt och sparkat hårt enda senn 5. Så ja har inte sovit speciellt mycket. För det gör ganska ont, men nu vilar han såklart när jag steg upp. Knasig typ dedär.

Idag ska vi besöka rådgivningen, skönt för ja har typ tusen frågor jyst nu.
Ska inte tråka ut er mera nu, kanske skriver mera senn.

Jo förrästen så har J lovat att då Aaron har kommit ut så ska jag få fa gå ti frissan och klippa och färga mitt hår. Jag skall fixa till en helt ny frisyr så ja blir lite freshare igen. Det väntar ja på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0