Snus, najs eller bajs?

Idag var jag och J och köade med folket utanför rådshuset för snusets skull.
Snusar verkligen inte, men det finns nog något i mig som tycker att de e lite dåligt och löjligt. Varför skall dom som röker och dricker kunna köpa sina varor i Finland men dom som snusar inte kan göra det?
Tänk va bra det skulle vara ifall man fick köpa snus här. Säkert skulle de vara många rökare som hellre skulle snusa och vi slapp tobaksröken på uteserveringar m.m. Andra lider ju inte av att grannen snusar, vilket man får göra när dom röker.
Plus att man då skulle slippa en arg sambo som förbannar sig över att ingen har nå snus å sälja.



Nu har vi äntligen bestämt oss för att de blir ikea imårgon :) Skit kul! Vi ska shoppa alla saker som vi behöver till bebisen och senn ska vi ta de lungt å äta gott på hotell. Jag älskar å sova på hotell. jess.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag har en enorm IKEA abstinens! Om ni tänkte köpa spjälsäng därifrån tipsar jag om att köpa 2 bäddmadrasser. Då är det lätt att bara byta ut den då den ena är nerkissad/spydd och att genast ha en ny att sätta i sängen. De kostar 9 euro nånting skulle jag tro. De har också världens bästa tvättbara haklappar i flerpack som vi använder massor av här hos oss...

2008-12-05 @ 19:19:10
URL: http://finaballerina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0