vilken dag

Idag hade jag tidig väckning för ja hade tid till rådgivningen. Skönt att få fa å berätta om alla krämpor för nån som vet och är van. Så behöver man inte oroa sig så mycket.
Aaron har lagt sig riktit bra i bäckenet å ligger så djupt där, så därför trycker det på så himla mycket.
Han e nog påväg ut allt. Men somsagt hoppas han väntar till efter nyår.
När jag kom hem kände jag att jag mådde lite illa så jag gick och la mig, 10 sekunder efteråt fick jag springa ilfart till wcn å spy. Så efter det har jag bara vart i sängen, mått illa och försökt sova.
Nu snart kommer J hem, å jag är vrålhungrig. Hoppas han har handlat något gott som får mig att må mycket bättre :)

Såhär stor är Aaron ungefär nu.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej.Fick ni mitt meddelande? Det är flera andra som är intreserade av bärsjalen så det skulle vara bra om ni hörde av er! (:

2008-12-16 @ 20:11:52
URL: http://finaballerina.blogspot.com
Postat av: Heidi

Haloj! Hödu ja hade en så knasig dröm inatt, så ja måst bara säg åt dig! :D Vi va i skolan & de va examen, så kramast vi då vi blev klara, & din mage va så stor & söt. Sen sa du ti alla då att killen sku heta Aaron, men så börja du yra nåt om att du vila ha hg före Aaron, så de sku bli Hgaaron. & ingen fatta noll & du tyckt de va så fint namn! :p De låter int så roligt nu, men ja skratta då ja vakna! :p Ha de bra!

2008-12-18 @ 11:25:42
URL: http://bloggen.fi/natalie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0