lat latare

latast! e nog jag med denhär bloggen för tillfället. Man har liksom konstigt nog fått massor med annat att göra !?! Plus att de e så jobbigt att sitta å skriva framför tvn. Känns inte riktigt rätt. De sku va skoj me en laptop så man kan vara varsom helst. Som typ nu så sku jag hellre ligga i vår säng å skriva blogg eftersom att en liten prins ligger där å snoosar. Han var så gullig fö han var så himla trött så då jag la mej ner i vår säng å sku gosa me honom så somna han direkt å börja snarka. Han har faktist blivit jätte duktig nu, en riktig drömkille! Fast de har han ju alltid varit de va ju bara inte hans fel att magen va sjuk. Å han sover så bra! Han vaknar bara en gång där runt en 4 halv 5 för mat å senn somnar han om. Så vi sover super bra!

Vi var också en sväng idag å hälsa på lilla Mirjam idag. Åh va hon e söt! Nästan så jag sku vila ha en liten bebis till nu direkt! Jag minns int ens att A sku ha vari sådär liten fö nu när jag ser på honom efter att ja sett Mirjam så e han ju en mega stor bebis.Tänk att man int ser de själv hur di växer.. Å imorgon sku dom väll fa hem så snart får vi börja busa med dom på dagarna. Ska bli skönt, man e lite ensam här faktist när man int har så många andra man känner med barn. Å man blir ju så dum i huvet av att bara vara med A hela tiden. Man måste nog få prata av sig med andra vuxna ibland.
Annars så tror jag att jag ska gå på nå dans pass imorgon eller på onsdag. De har jag längtat efter så länge! Tråkigt bara att gå ensam men då alla typ e sjuka..

Här e A nåra timmar gammal, tänk va fort tiden går..( Fint med Js ring där men nu har vi äntligen fått fixa den mindre så att han kan ha den på rätt finger utan å fäll den.. de tog ganska läng haha, vi har snart vart förlovade i två år :P )


Å såhär stor e vår lilla buse nu. Puss sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0