kom igen nu då!

Börjar bli lite frustrerad nu. Jag vill ju se Aaron snart. Hoppas han kommer imårgon som ja hela tiden trott. Ett alla hjärtans barn. Igår hade ja dessutom inga värkar alls.
I förrgår hade jag massor och dagen före det. Men så avtog di bara efter några timmar. Så trist!
Fast ja börjar nog se ut som man ska före man ska föda. Helt sliten typ :P
Hoppas jag inte bara behöver vänta så jätte länge till... De e ju faktist bf på måndag så.. Och många säger att de e ganska vanligt att man föder ungefär som ens mamma gjort å min mamma har inte gått över tiden (kanske med sista bebisen, de kom hon int ihåg).

Vad ska man hitta på på alla hjärtansdag då ifall jag inte är på bb.. Vad brukar folk göra? Äta gott å gå på bio tyyp?



Jag och Älskling från julen 2007. Läääääng senn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0