förgiftning?

Var på rådgivningen imårse och nu tror dom att ja kanske har fått en graviditets förgiftning. Jag har ju också mått väldigt dåligt domhär senaste dagarna med illamående och huvudvärk och det kan också vara ett tecken på det.
Så då fick jag vara till labben och lämna tusen blodprov, de börjar faktist gå ganska smärtfritt nu med blodproven. Förut va de ju lite jobbigt när ja nästan allti svimma eller börja spy.
Så imårgon blir det mödrapoli igen !! så då får vi se va dom säger..

Efteråt gick vi på sallads lunch till trend. Va mätt ja blev! Så på hemvägen så såg jag världens finaste burberry glasögon i fönstret. Skulle värkligen behöva ett par nya! Då skulle jag kanske använda dom ifall ja hade ett par fina..

Domdär mörkröda/plommon färgade bågarna skulle nog vara fina på mej tror jag. Tur att det snart är min födelsedag ;)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Långa morgonpromenader låter finfint! Det blir lite ensamt då man bara är hemma på dagarna.Hoppas att Aaron kan stanna i magen fast det nu skulle visa sej att du har en förgiftning. Kikar in här på bloggen imorgon för att se vad dom sa vid mödrapoli. Stackars dej som måste dit så mycket, det är ju inte världens trevligaste ställe...

2009-01-07 @ 17:02:33
URL: http://finaballerina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0