fy pyton

Man kan ju inte bara må sämre än vad jag gör idag. Huvudet dunkar, benen värker, magen e hård som en boll. Har sovit max 3 timmar inatt, så de e nog därför jag mår så dåligt.
Kom nyss hem från rådgivning/läkar besök. Där ja fick ligga på soffan å vänta på läkaren för jag mådde så dåligt.
Har gått ner i vikt igen så de tyckte hon nog inte om. Så har jag tydligen börjar öppnas lite, så hon trodde nog att vi får träffa lilla Aaron före det bestämda datumet. J e helt frustrerad på att dom inte kan säga exakt när det kommer å ske. Men sånt kan ju ingen säga. Så nu får jag inte ens simma i simhall eller dricka kokis. (Int för att ja gör det annars heller, men nu blev jag lite sugen) Så nu e det bara å vänta ......

Snart får vi nog se vad som gömmer sig där inne...


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jobbandet e nog frivilligt å bara denhär vekan. De krisa till sig där så di fick ta till gamla anställda. :) Tack och lov för mammaledigheten! ;) Vi födde i kokkola för att mitt blod koagulerar så dåligt så de e större risk för komplikationer vi förlossningar. Men vi var båda SÅ nöjda me kokkola BB, helt super! Jag väljer de före Malmska vilken dag som helst... Adda mej på [email protected] så kan ja berätta mera :)

2009-01-13 @ 20:48:09
URL: http://finaballerina.blogspot.com
Postat av: Anniina

Ojoj, va spännand.. t.o.m jag får knip i magen! Men så roligt att e böri närm se, efter en så lång väntan :D

2009-01-13 @ 21:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0