ingen bebis ennu

Har inte bloggat på ett par dagar men tyvärr e det inte för att ja vart på bb.
Var så sjuk i förrgår på mårnen så vi fick åka ti sjukhuset för jag bara spydde å hade sånn huvudvärk!
Allt var endå ganska bra, några prover va lite sämre, men ja får veta mer på måndag.
Igår åkte jag till Vasa med mina föräldrar å hälsade på min farmor på sjukhuset och min mormor hemma.

Får nog beställa en ögonkontroll imårgon tror jag. Kanske därifrån all huvudvärk kommer?
Fick nog starkare linser ganska jyst men igårkväll när vi var i pirilö och såg på film så fick jag prova ingelas glasögon och då såg jag super.

Ikväll ska J på sin första jobbdag till lagmansgården. Dom ska åka å se på Yes man. Den vill ju jag också se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0