Invalid

Jaa, det blev ju inte mycket photoshop för mig igår. Jag hade så sjukt ben och huvudvärk hela dagen så ja var mest bara deppig och läste en bok som heter modellsommar. Helt okej bok om man tänker att den kostade mej 3 euro på cittari. Slapp inte ens ner från lägenheten själv så ja var ut en gång på hela dagen. Och när vi gick in till stan för att handla så gick tillockmed  gamla tanter förbi mej, snacka om att känn sig lite dålig.

Nåmen idag känns benet bättre så idag borde man nog hitta på något skoj. Vad vet jag inte eftersom att allt e stängt. De börjar vara ganska tråkigt med domhär röda dagarna nu. De e ju liksom bara röda dagar. Så kanske jag bakar ihop nåntingt gott ifall jag har ingredienser. Har fortfarand inte fått nån semla, lär väll inte få det idag heller ifall jag inte lagar dom själv. 

Nu har jag iaf tvättat alla Aarons kläder så nu e allt färdigt. Förutom en skötväska, de har jag inte skaffat ennu. Vet inte ens hurudan jag vill ha. Men en fin iaf som passar vagnen. 10-gruppen har jätte fina skötväskor. Men dom e ganska dyra också..

Denhär sku vara supersnygg...




Och en sånhär vagn skulle väll inte vara helt fel..


Kommentarer
Postat av: Ida

Hördu när e de meningen att lilla Aaron ska kom ut egentligen.? :)

2009-01-06 @ 14:13:08
URL: http://minceida.blogg.se/
Postat av: Jennis

Nå vårt beräknade e ju först 16 februari men vi ska hoppas att han iaf håller sig inne tills februari :)

2009-01-06 @ 16:00:59
Postat av: Alexandra

Oj vilken fin skötväska, och vagnen är ju så fin att man vill gråta en skvätt. Köpte ni en emmaljunga vagn sen eller hur blev det? Det finns ju matchande skötväskor till alla färger och modeller så... Om du är sjuk i benen är ju stödstrumpor super ( såna strumpor som gamla tanter har för att hålla igång blodcirkulationen). Jag använde såna i slutet och det var så skönt!

2009-01-06 @ 19:35:40
URL: http://finaballerina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0