kladd

När man vaknar på morgonen så tror jag det sista man vill märka är att ice tea kartongen runnit ut över hela kylskåpet. Väldigt surt. Så jag fick börja skura direkt från morgonen och tvätta golvet för de rann ju såklart på golvet å så var hela golvet helt kladdigt så man inte kunde gå. Det är nog något av de värsta jag vet.

Igårkväll missade jag faktist let's dance, hade sett fram emot det. Men vi var vid pirilö så åt vi god kyckling sallad å gick i super skön bastu. Å efter det såg vi på film från då J var liten. Han var nog en väldigt söt och rund bebis. Hoppas Aaron börjar likna honom.
Så satt jag och bläddrade i olika inredningstidningar, jag kom på att i vårt hus senn så ska vi ha jätte häftiga trappor. Det fanns massor me snygga!! Domhär e ganska lustiga, fast jag tror nog inte att ja sku vila ha riktit nå sånthär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0