klagoblogg?

Haha, min blogg börjar snart likna en klagoblogg. Det e ju absolut inte meningen, de finns ju tusen mysiga saker med att vara gravid. Men senn när lilla Aaron kommer så tror jag nog att jag inte kommer att komma ihåg nå av dom dåliga sakerna utan bara dom bra.

Idag har jag inte mycket att göra. Har betalt lite räkningar å nu finns de inge mer å göra. J var hemma igår så vi städade undan julen och nu känns det mycket skönare här hemma igen.

Det skulle vara roligt med ett nytt överdrag till vår klippan.


Denhär svart/vita var rätt så fin. Men ja tror att om vi köper nått nytt så får det nog vara beige eller brunt..

På bemz.com finns massor med snygga tyger man kan välja till sin klippan. Denhär tyckte jag att var ganska fin.


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för tipset om skorna, jag gissade att dom kanske var därifrån så jag var in och tittade för några dagar sen but no luck. Men du har, rätt, dom har massor med snyggt där. Ha det bra du också, och sköt om dig!

2009-01-15 @ 13:49:17
URL: http://www.bloggen.fi/Saray

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0